Friday 13 October 2017

System Handlu Wielostronnego I Dwustronnego


Wielostronny mechanizm handlowy - MTF. Co to jest wielostronny mechanizm handlowy - MTF. A wielostronny handel MTF jest systemem handlowym, który ułatwia wymianę instrumentów finansowych między wieloma stronami Wielostronne instrumenty handlowe pozwalają uczestnikom kwalifikowalnym na gromadzenie i przekazywanie różnych papierów wartościowych, zwłaszcza instrumenty, które mogą nie mieć oficjalnego rynku Te urządzenia są często elektronicznymi systemami kontrolowanymi przez zatwierdzonych operatorów rynkowych lub większych banków inwestycyjnych Traderzy zazwyczaj składają zamówienia drogą elektroniczną, gdzie pasujący silnik oprogramowania służy do sparowania kupujących z sprzedawcami. BREAKING DOWN Multilateral Trading Facility - MTF Obiekty handlowe wielostronne oferują inwestorom detalicznym i firmom inwestycyjnym alternatywne miejsce do wymiany na formalnym rynku. Dodatkowo, MTF mają mniej restrykcji w odniesieniu do dopuszczania instrumentów finansowych do obrotu, co umożliwia uczestnikom wymianę bardziej egzotycznych aktywów. ORGANIZACJA TRANSPORTU TRANSPORTU ZANIECZYSZCZENIE PODSTAWOWYCH PRZEDSIĘBIORSTW Podstawy systemu handlu. Porozumienia WTO są długie i złożone, ponieważ są to teksty prawne obejmujące szeroki zakres działań. Zajmują się rolnictwem, tekstyliami i odzieżą, bankowością, telekomunikacją, zakupami rządu, standardami przemysłowymi i bezpieczeństwem produktów, przepisy dotyczące sanitacji żywności, własność intelektualna i wiele więcej Ale w tych wszystkich podstawowych zasadach obowiązują proste, podstawowe zasady Te zasady są podstawą wielostronnego systemu handlowego. Przyjrzyj się bliżej tym zasadom. Kliknij, aby otworzyć element Drzewo Nawigacja po stronach zostanie otwarta tutaj, jeśli włączysz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce1. MFN najbardziej uprzywilejowanej traktując innych na równi Według porozumień WTO kraje nie mogą normalnie rozróżniać między swoimi partnerami handlowymi Udzielać kogoś specjalnego, np. niższej stawki celnej za jeden ze swoich produktów i musisz to zrobić dla wszystkich pozostałych członków WTO. Ta zasada jest znana jako większość - traktowanie MFN traktowane jako faworyzowane w polu Skarżąca jest tak ważna, że ​​jest to pierwszy artykuł Układu ogólnego w sprawie taryf celnych i handlu GATT, który reguluje handel towarowy MFN jest również priorytetem w Ogólnym porozumieniu w sprawie handlu usługami GATS Artykuł 2 i Porozumieniu w sprawie powiązań związanych z handlem praw własności intelektualnej TRIPS Artykuł 4, chociaż w każdym porozumieniu zasada jest nieco inaczej traktowana Razem, te trzy porozumienia obejmują wszystkie trzy główne obszary handlu obsługiwane przez WTO. Jedyne wyjątki są dozwolone Na przykład kraje mogą które dotyczą wyłącznie towarów sprzedawanych w ramach grupy dyskryminującej towary spoza terytorium lub mogą dać krajom rozwijającym się szczególny dostęp do ich rynków lub że państwo może podnieść przeszkody w odniesieniu do produktów, które uważane są za niesprawiedliwe z określonych krajów usług, kraje mogą w ograniczonych okolicznościach rozróżniać, ale umowy dopuszczają tylko te wyjątki i nie surowe warunki Ogólnie, MFN oznacza, że ​​za każdym razem kraj obniża barierę handlową lub otwiera rynek, musi to zrobić dla tych samych towarów lub usług od wszystkich partnerów handlowych, zarówno bogatych, jak i słabych, słabych lub silnych.2 Krajowy Traktowanie cudzoziemców i mieszkańców Również importowane i produkowane lokalnie towary powinny być traktowane równomiernie przynajmniej po obcowaniu towarami zagranicznymi. To samo dotyczy usług zagranicznych i krajowych oraz zagranicznych i lokalnych znaków towarowych, praw autorskich i patentów. Ta zasada krajowych traktowanie innych osób w taki sam sposób jak własne obywatele znajduje się we wszystkich trzech głównych porozumieniach WTO Artykuł 3 art. 17 GATT GATS i art. 3 TRIPS, chociaż znowu zasada ta jest nieco inaczej traktowana w każdym z tych państw członkowskich. traktowanie ma zastosowanie tylko wtedy, gdy na rynek wprowadzony został produkt, usługa lub pozycja własności intelektualnej. Nałożenie opłaty celnej na przywóz nie stanowi naruszenia przepisów krajowych nawet jeśli produkty wytwarzane lokalnie nie są naliczane na równoważny podatek. Handel stopniowo stopniowo, poprzez negocjacje do góry. Obniżenie barier handlowych jest jednym z najbardziej oczywistych sposobów zachęcania do handlu. Dotyczy to ceł i taryf oraz środków, takich jak przywóz zakazów lub kontyngentów ograniczających ilościowo selektywnie Od czasu do czasu omówiono również inne kwestie, takie jak polityka dotycząca biurokracji i kursów walutowych. Od czasu utworzenia GATT w latach 1947-48 było osiem rund negocjacji handlowych Trzecie rundzie w ramach Doha Development Obecnie trwają prace nad programem Początkowo koncentrowano się na obniżeniu ceł nałożonych na importowane towary W wyniku negocjacji do połowy lat dziewięćdziesiątych kraje uprzemysłowione kraje taryfowe na towary przemysłowe spadły stale do mniej niż 4. Jednak w latach osiemdziesiątych XX wieku negocjacje rozszerzyły się na barierę pozataryfową na towary oraz na nowe obszary, takie jak usługi i własność intelektualna. Rynki zbrojeniowe mogą być korzystne, ale wymaga również dostosowania Porozumienia WTO umożliwiają krajom stopniowe wprowadzanie zmian, poprzez stopniową liberalizację Kraje rozwijające się są zwykle dłużej spełniające swoje obowiązki. Pracowalność poprzez wiążące i przejrzyste powrót na górę. Kilka razy, obiecując, że nie podnoszą bariery handlowej, mogą że obietnica daje firmom lepsze spojrzenie na przyszłe możliwości. Z stabilnością i przewidywalnością zachęca się do inwestycji, tworzone są miejsca pracy, a konsumenci mogą w pełni korzystać z zalet wyboru konkurencji i niższych cen. Wielostronny system handlu jest próbą rządy, aby środowisko gospodarcze było stabilne i przewidywalne. Runda Urugwajska zwiększyła powiązania. Procent taryf związanych przed rozmowami w latach 1986-94 i po nim. Są to taryfy, w związku z czym odsetki nie są ważone w zależności od wielkości lub wartości handlowej. W WTO, kiedy kraje zgadzają się otworzyć swoje rynki na towary lub usługi, wiążą swoje zobowiązania W odniesieniu do towarów powiązania te dotyczą pułapów stawek celnych kraje importujące podatki według stawek niższych niż obowiązujące stawki Często ma to miejsce w krajach rozwijających się W krajach rozwiniętych stawki faktycznie naładowane i związane z nimi stawki są takie same. Kraj może zmieniać powiązania, ale dopiero po negocjacjach ze swoim partnerzy handlowi, co może oznaczać odszkodowanie za utratę handlu Jednym z osiągnięć wielostronnych negocjacji handlowych Rundy Urugwajskiej było zwiększenie kwoty handlu pod wiążącymi zobowiązaniami, patrz tabela W rolnictwie 100 produktów obecnie obowiązuje taryfy Wynik wszystkich to znacznie wyższy stopień bezpieczeństwa rynkowego dla przedsiębiorców i inwestorów. System stara się poprawiać przewidywalność i stabilność w inny sposób, ponieważ w ell Jednym ze sposobów zniechęcania do wykorzystania kwot i innych środków służących do ustalania limitów wielkości przywozu, które administrują kwotami, mogą doprowadzić do większej biurokracji i oskarżeń o nieuczciwe traktowanie. Kolejnym celem jest uczynienie z krajów, w których kraje będą przejrzyste i przejrzyste, Porozumienia WTO wymagają, aby rządy ujawniały swoją politykę i praktyki publicznie w obrębie danego kraju lub powiadamiają WTO. Regularny nadzór nad krajowymi politykami handlowymi za pośrednictwem mechanizmu kontroli polityki handlowej stanowi dalsze środki zachęcające do przejrzystości zarówno na poziomie krajowym, jak i wielostronnym. czasami określany jako instytucja wolnego handlu, ale to nie jest całkowicie dokładne System pozwala na taryfy, aw ograniczonych okolicznościach inne formy ochrony Dokładniej jest to system zasad otwartych, sprawiedliwych i niezakłóconych. niedyskryminacja MFN i traktowanie narodowe mają na celu zapewnienie uczciwych warunków handlowych Tak też są te, n dumping wywozu poniżej kosztów uzyskania udziału w rynku i subsydiów Są to kwestie złożone, a zasady próbują ustalić, co jest uczciwe lub nieuczciwe, a także w jaki sposób rządy mogą odpowiedzieć, w szczególności poprzez pobieranie dodatkowych należności celnych przywozowych obliczonych w celu zrekompensowania szkód spowodowanych nieuczciwymi praktykami handel. Mania innych porozumień WTO mają na celu wspieranie uczciwej konkurencji w rolnictwie, własności intelektualnej, usługach, na przykład Umowa o zamówieniach publicznych na wielostronną umowę, ponieważ jest podpisana przez nielicznych członków WTO rozszerza reguły konkurencji na zakupy tysięcy rządów podmiotami z wielu krajów itd. Zachęcanie do rozwoju i reform gospodarczych z powrotem do góry. System WTO przyczynia się do rozwoju Z drugiej strony, kraje rozwijające się potrzebują elastyczności w czasie, w jakim podejmują się w celu wdrożenia układów systemu i same umowy przechodzą wcześniej przepisy GATT, które pozwalają na specjalną pomoc i koncesje handlowe dla krajów rozwijających się trzy czwarte członków WTO to kraje rozwijające się i kraje znajdujące się w okresie przejścia na gospodarkę rynkową W ciągu siedmiu i pół roku Rundy Urugwajskiej ponad 60 z tych państw wdrożyło autonomiczne programy liberalizacji handlu W tym samym czasie kraje rozwijające się i gospodarki przejściowe były znacznie bardziej aktywny i wpływowy w negocjacjach Rundy Urugwajskiej niż w poprzednich runiach, a to jeszcze w obecnej agendzie rozwoju z Doha. Pod koniec Rundy Urugwajskiej kraje rozwijające się przygotowywały się na większość obowiązków, które są wymagane kraje rozwinięte, ale porozumienia dały im okresy przejściowe, aby dostosować się do bardziej nieznanych i, być może, trudnych postanowień WTO, zwłaszcza dla najbiedniejszych, najmniej rozwiniętych krajów Decyzja ministerialna przyjęta pod koniec rundy mówi, że lepsze kraje powinny przyspieszyć wdrażanie zobowiązań dotyczących dostępu do rynku w odniesieniu do towarów wywożonych przez kraje najsłabiej rozwinięte, co widać ks Wzrosła pomoc techniczna dla nich Niedawno kraje rozwinięte zaczęły wprowadzać przywóz bezcłowy i bezcłowy dla prawie wszystkich produktów z krajów najsłabiej rozwiniętych W tym wszystkim WTO i jego członkowie nadal prowadzą proces uczenia się obecna agenda rozwoju z Doha obejmuje kraje rozwijające się obawy dotyczące trudności, jakie napotykają przy wprowadzaniu w życie porozumień w Rundie Urugwajskiej. System handlowy powinien być bez dyskryminacji, a kraj nie powinien rozróżniać między swoimi partnerami handlowymi nadając im status kraju najbardziej uprzywilejowanego lub MFN, nie powinny rozróżniać między własnymi a zagranicznymi produktami, usługami lub obywatelami, które dają im traktowanie narodowe. więcej barier sprowadza się w drodze negocjacji. podstawne przedsiębiorstwa zagraniczne, inwestorzy i rządy powinni mieć pewność, że bariery handlowe, w tym taryfy i bariery pozataryfowe nie powinny być podejmowane arbitralnie stawki celne i zobowiązania do otwarcia rynków są związane z WTO. więcej konkurencyjnych zniechęcających do nieuczciwych praktyk, takich jak subsydia wywozowe i dumping produktów poniżej kosztów, aby uzyskać udział w rynku. więcej korzyści dla mniej rozwiniętych krajów daje im więcej czasu na dostosowanie, większą elastyczność i specjalne przywileje. To brzmi jak sprzeczność Wskazuje na specjalne traktowanie , ale w WTO to w istocie oznacza niedyskryminację traktującą prawie wszystkich w równym stopniu. Jest to, co dzieje się Każdy członek traktuje wszystkich pozostałych członków jako równie najbardziej uprzywilejowanych partnerów handlowych Jeśli kraj poprawi korzyści, jakie daje jednemu handlowi, aby traktować wszystkich pozostałych członków WTO tak samo, aby wszystkie one pozostały w największym stopniu preferowane. Kraj MFN na najwyższym poziomie nie zawsze oznaczał równe traktowanie Pierwsze dwustronne traktaty MFN utworzyły wyłączne kluby wśród najbardziej uprzywilejowanego krajowego handlu partnerzy W ramach GATT, a obecnie w WTO, klub MFN nie jest już wyłączny Zasada MFN zapewnia, że ​​każdy kraj traktuje jego ponad 140 członków s równe. Jednak istnieją wyjątki. Bronancyjny System Obrotu. W tym artykule omówimy dwustronny system handlu Teraz na kilka dni, większość krajów rozwiniętych i rozwijających się, będzie korzystać z dwustronnego systemu handlowego Popularność dwustronnego systemu handlowego wzrasta z każdym dniem W ciągu ostatniej dekady liczba dwustronnych umów handlowych znacznie się zwiększyła Obecnie całkowita liczba dwustronnych umów handlowych na całym świecie przekroczyła liczbę znaków trzystu znaków W regionie Azji i Pacyfiku liczba transakcji dwustronnych wzrosła trzykrotnie w ciągu ostatnich pięciu lat Gospodarka światowa również uległa zmianie w ciągu ostatniej dekady W związku z tym w tym zmieniającym się scenariuszu coraz więcej krajów bierze udział w dwustronnym systemie handlu. Kraje Unii Europejskiej są obecnie bardzo zainteresowane ustanowieniem dwustronnych umów z krajami Azji narody. Światowa Organizacja Handlu dokonała kilku dwustronnych umów ze Stanami Zjednoczonymi Ameryki. W handlu dwustronnym system dwa państwa ustanawiają umowę handlową między nimi. Zgodnie z warunkami i postanowieniami zawartymi w umowie, handel między tymi dwoma odbywa się Przydatne jest, aby zarówno kraje, jak i kraj mogły osiągnąć ropę naftową, podczas gdy inne są bogate w technologię , te dwa kraje mogą zgodzić się na handel i wymianę ropy na nowe technologie lub na odwrót W 2006 r. Stany Zjednoczone zawarły umowę handlową z Chińską Republiką Ludową Porozumienie między gigantem obu przedsiębiorstw na świecie było niezwykle ważne dla reszty świata Zarówno kraje są osiągnięte technologicznie, choć gospodarka Chin nadal rozwija się Ta umowa w pewnym stopniu przejęła zimną wojnę między USA i Chinami. Widzimy, że dwustronny system handlu ma również znaczący wpływ na globalne kwestie polityczne dwustronnych umów handlowych potwierdza powyższe oświadczenie.

No comments:

Post a Comment